کد خبر:16580
پ
۱۴۰۳-۹۷۹
شهدای دانش آموزی گلستان

شهدای دانش آموزی گلستان/ از کلاس درس تا شهادت در چزابه و شلمچه 

شهدای دانش آموزی گلستان/ از کلاس درس تا شهادت در چزابه و شلمچه  كسي كه قلبش براي اسلام و امام امت مي‌تپيد در نهايت هستي خود را در طبق اخلاص نهاد و به كبرياء باري تعالي اهداء نمود. اميد كه با علي اكبر امام حسين (ع) محشور گردد انشاءا… نویسنده: فاطمه بنی یعغوب گروه جهاد […]

شهدای دانش آموزی گلستان/ از کلاس درس تا شهادت در چزابه و شلمچه 

كسي كه قلبش براي اسلام و امام امت مي‌تپيد در نهايت هستي خود را در طبق اخلاص نهاد و به كبرياء باري تعالي اهداء نمود. اميد كه با علي اكبر امام حسين (ع) محشور گردد انشاءا…

نویسنده: فاطمه بنی یعغوب

گروه جهاد و شهادت هوران: بسیجی شهید محمدعلي گرزين در سال ۱۳۴۷ درخانواده ساده روستايي چشم به جهان هستي گشود. محمد علی دوران طفوليت را به تعاليم ديني و شعار مذهبي گذراند و در سن ۷ سالگي وارد محيط علم و دانش شد. تا كلاس اول نطري دروس را با موفقيت پشت سرگذاشت.

خانواده محمد علی از نظر مالي در سطح پائين و ضعيف بودند و پسر جهت تأمين امورات زندگي اجباراً اوقات فراغت را سركار مي‌رفت.

بعد از پيروزي انقلاب و شروع جنگ تحميلي در تب و تاب بود كه به جبهه‌هاي حق عليه باطل اعزام شود که ولي بعلت سن كم قبول نمي‌كردند تا نهايتاً وارد بسيج مردمي شده و بعد از آموزش نظامي با كاروان راهيان كربلا به جنوب اعزام گرديد و در لشگر ۲۵ كربلا در عمليات كربلاي ۵ شركت کرد.

محمد علی در اين عمليات كربلاي ۵ از خود رشادتهاي بسيار نشان داد و با دشمنان اسلام و قرآن جنگيد و در حين ستيز شربت شهادت نوشيد و به خيل عشاق حسيني درآمد.

برشی از وصيت‌نامه: اي ملت عزيز ، مسلمان اگر عزيزاني هستيد كه توان رفتن به جبهه را داريد برويد و نگذاريد كه اسلام غريب بماند ، امام امت را هرگز تنها نگذاريد . پدر و مادرم از اينكه فرزند كوچك خود را در راه اسلام داده‌ايد اصلاً ناراحت نباشيد و تنها فكر آخرت باشيد كه ذخيره براي خودتان فرستاديد.

تا اهل بيت شفاعت كند شما را بکند.

مختصات/ بسیجی شهید محمدعلي گرزين فرزند: اكبر  تاريخ تولد: ۱۳۴۷/۱/۱۰ محل تولد: گرگان  تاريخ شهادت: ۱۳۶۵/۱۰/۲۱ شهادت:  شلمچه رسته: تك تيرانداز محصل سال اول نظری 

شهدای دانش آموزی گلستان

بسیجی شهید حسين سياه مرگوئي در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌اي بسيار متوسط و با اصالت ديني و مذهبي ديده به جهان گشود و دوران تحصيلي ابتدايي و راهنمايي را با هر مشقتي پشت سرگذاشت.

از دروس خود فارغ نشده بود كه دشمن بعثي به خاك اسلامي ما حمله‌ور شد و او كه نتوانست اين ستم وارده بر ملت مستضعف ايران را تحمل كند بعد از گذراندن دوره‌هاي لازم نظامي به منطقه گيلانغرب اعزام گرديد كه بعد از ماهها ستيز با شدمن بعثي به مرخصي آمد.

حسین ولي تاب و قرار نداشت. پس از ۲۰ روز مجدداً به منطقه عملياتي چزابه اعزام شد و طي مبارزات سرانجام به شهادت رسيد و به ديدار حق شتافت.

بعد از تلاش بسيار از زندگي خاكي خود را بالا كشيد و به عالم افلاك رسانيد و جزو كاروان شهداي كربلا گشت.

كسي كه قلبش براي اسلام و امام امت مي‌تپيد در نهايت هستي خود را در طبق اخلاص نهاد و به كبرياء باري تعالي اهداء نمود. اميد كه با علي اكبر امام حسين (ع) محشور گردد انشاءا…

برشی از و صيت‌نامه: عزيزان من از شايعه پراكنان كه دشمنان اسلام و انقلاب هستيد دوري كنيد كه ايمانتان را سست مي‌كنند به تليغ دين اسلام بپردازيد كه با اين كارتان خدا را كمك خواهيد كرد. آگاه باشيد كه من بي‌هدف راه امام و شهيدان را انتخاب نكردم و كسي مرا مجبور به رفتن نكرد و شما نيز مرا از دست نداده‌ايد بكله مرا هديه به پيشگاه حضرت باري تعالي كرده‌ايد.

مختصات/ بسیجی حسين سياه مرگوئي فرزند: علی اكبر  تاريخ تولد: ۱۳۴۲  محل تولد: گرگان  تاريخ شهادت: ۱۳۶۰/۱۲/۱ شهادت: چزابه رسته: تك تيرانداز محصل دوم دبيرستان

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید