کد خبر:16117
پ
۱۴۰۳-۸۱۳۵-۱
حکایت شهادت بی‌گناهان در غزه

حکایت شهادت در غزه پشت ابرقدرت‌های همزاد اسرائیل را شکست

حکایت شهادت بی‌گناهان در غزه پشت ابرقدرت‌های همزاد اسرائیل را شکست نویسنده: غلامعلی نسائی محور مقاومت هوران – وقتي ايستادگي قدرتمندانه مردم فلسطین در دنيا طنين‌انداز شد، پشت ابرقدرت‌های همزاد اسرائیل لرزيد. گرگ درمانده‌شان «نتانیاهو» دست به قتل عام گسترده مردم بی دفاع و بی‌گناه زد، نوبت شيطان بزرگ بود كه خودش دست به حيله […]

حکایت شهادت بی‌گناهان در غزه پشت ابرقدرت‌های همزاد اسرائیل را شکست

نویسنده: غلامعلی نسائی

محور مقاومت هوران – وقتي ايستادگي قدرتمندانه مردم فلسطین در دنيا طنين‌انداز شد، پشت ابرقدرت‌های همزاد اسرائیل لرزيد. گرگ درمانده‌شان «نتانیاهو» دست به قتل عام گسترده مردم بی دفاع و بی‌گناه زد، نوبت شيطان بزرگ بود كه خودش دست به حيله بزند و علناً وارد عرصه جنگ با جهان اسلام بشود. آنها نمي‌خواستند در شکست طوفان القصی افكار عمومي ‌جهان به تصورات خود نسبت به ابرقدرت‌ها و بزرگي آنان، پوزخند بزنند.

حکایت شهادت بی‌گناهان در غزه پشت ابرقدرت‌های همزاد اسرائیل را شکست

به همین خاطر جملگی شیاطین وارد میدان شدند، دست در دست رژیم کثیف صهیونیستی گذاشتند و مردمانی که عاشق سرزمین مادری خود بودند را دربدر و ویران کردند. از کوچه و خیابان و بیمارستان و مدرسه، هر چه که بمب داشتند بر سر مردم بی‌گناه فرو ریختند و در باطلاق خون فرو رفتند.

اما مردم دل به شهادت سپردند و در برابر آتش و یرانی مقاومت کردند. پس خدايا به محمد(ص) بگو كه پيروانش حماسه آفريدند. به علي(ع) بگو كه قيام بپا كردند و به حسين(ع) بگو كه خونش همچنان در رگ‌ها مي‌جوشد و بگو كه از آن خون‌ها، سروها روييد و اگرچه ظالمان آن سروها را سر بريدند.  در طوفان راه قدس ایستادگی کردند و افکار عمومی جهان را با خود همراه ساختند، باشد که رژیم خبیث صهیونیستی دست در دست آمریکا و همراهانشان رو به زوال و نابودی فرو روند.

منبع
تولید محتوا: پایگاه خبری هوران
پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید