کد خبر:19993
پ
شهردار نبطیه دکتر احمد کاهیل
حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به شورای شهرداری نبطیه

شهردار نبطیه و تعدادی از اعضا و کارکنان در شورای شهرداری با حمله صهیونیست ها به شهادت رسیدند + عکس

شهردار نبطیه و تعدادی از اعضا و کارکنان در شورای شهرداری با حمله صهیونیست ها به شهادت رسیدند + عکس امروز دشمن “اسرائیلی” کشتار هولناکی را در شهر نبطیه مرتکب شد که طی آن ۱۴ نفر از جمله شهردار نبطیه دکتر احمد کاهیل بر اثر حملات هواپیماهای جنگی به شهادت رسیدند که یکی از آنها […]

شهردار نبطیه و تعدادی از اعضا و کارکنان در حمله صهیونیست ها به شهادت رسیدند

شهردار نبطیه و تعدادی از اعضا و کارکنان در شورای شهرداری با حمله صهیونیست ها به شهادت رسیدند + عکس

امروز دشمن “اسرائیلی” کشتار هولناکی را در شهر نبطیه مرتکب شد که طی آن ۱۴ نفر از جمله شهردار نبطیه دکتر احمد کاهیل بر اثر حملات هواپیماهای جنگی به شهادت رسیدند که یکی از آنها منهدم شد. ساختمان شهرداری نبطیه.

محور مقاومت هوران – شهر نبطیه کمتر از یک هفته پس از حملات وحشیانه ای که باعث تخریب بازار تجاری آن شد، مورد حمله هوایی قرار گرفت. که شهردار دکتر احمد کاهیل و تعدادی از اعضا در آن حضور داشتند کارکنان و شهروندان طبق روال هر روز پیگیر روند توزیع مواد غذایی هستند تا بین مردم ثابت قدم شهر توزیع شود.

تهاجم به شهرداری منجر به ظهور دکتر کهیل به عنوان شهید و همچنین اعضای شورای شهرداری، صادق اسماعیل، قاسم حجازی، مسئول اطلاعات شهرداری، محمد سلیم بیطار، کارمند محمد زهری، هیثم مشلب، راغب جابر، فاضل عوض، احمد علی بیطار، علی بیطار و فاضل غریبه و خادر قدیه عضو شورای شهر زخمی شدند.

یورش به نبطیه همچنین منجر به شهادت ناجی فهص، حیدر حریری و حسن یوسف جواد شد.

سرای دولتی نبطیه نیز مورد حمله قرار گرفت که ورودی شرقی آن را هدف قرار داد و اکثر دفاتر شرقی و ورودی آن را تخریب کرد و به ده‌ها خودروی پارک شده در نزدیکی آن خسارت وارد کرد.

علاوه بر این، این حملات منجر به خسارات هنگفتی به مناطق وسیعی از ساختمان‌ها و مغازه‌ها شد، به‌ویژه مرکز «فران» در وسط بازار تجاری که کاملاً ویران شد، «کتابخانه النور» در جاده دانشگاه، داروخانه السلام در خیابان نبیه بری و مینی مارکت در محله سرای قدیمی.

پایگاه خبری هوران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید