عکاس :
پ
یحیی السنوار «ابو ابراهیم» فرمانده سیل الاقصی

شهید یحیی السنوار «ابو ابراهیم» برجسته‌ترین نام و بلای‌جانِ اشغالگران صهیونیستی + عکس

یحیی السنوار «ابو ابراهیم» فرمانده سیل الاقصی

شهید یحیی السنوار «ابو ابراهیم» برجسته‌ترین نام و بلای‌جانِ اشغالگران صهیونیستی + عکس

محور مقاومت هوران – پس از شهادت سردار بزرگ «سید حسن نصرالله» فرمانده سینوار، شهید یحیی السنوار «ابو ابراهیم» برجسته‌ترین نام و بلای‌جانِ اشغالگران صهیونیست، روح مبارزه‌ی رزمندگان را در غزه، یمن، عراق و ایران و لبنان شعله ور ساخت، خیلی زود دشمن متوجه شعله‌ور شدن جبهه‌های جنگ در میدان‌های کل جبهه مقاومت شد.

رژیم خبیث و حیله‌گر صهیونیست دست بکار شد و در جبهه‌ها، با حیله‌گری و دروغ‌هایی بزرگ علیه فرمانده سنوار می‌خواست که چهره‌اش را بازگرداند اما ناگهان با جنگی همه جانبه در محورهای لبنان و غزه و ایران روبرو شد

یحیی ابراهیم حسن السنوار، برجسته‌ترین نام برای اشغالگران «صهیونیستی» تا این‌که بدون برنامه‌ریزی، در افتخارآمیزترین نبردها در دفاع از مسجد مبارک الاقصی، مردم فلسطین و حقوق مشروع آنها قیام کرد. او در میان همرزمان مجاهد خود به عنوان یک قهرمان در درگیری با متجاوزان پلید ارتش رژیم صهیونیست که گمان می کردند غزه طعمه آسانی برای ارتش بزدل آنها می‌شود به شهادت رسید.

فرمانده یحیی السنوار با پوشیدن لباس نظامی و در دست داشتن سلاح به عنوان یک شهید مجاهد مبارز قیام کرد تا مدرکی جدید بر اعتبار، شرافت و قهرمانی مقاومت و رهبران مقاومت که مانند سربازان آن مقاومت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید