عکاس :
پ
شهداء علی طریق القدس

۶۲ شهید مقاومت اسلامی که از طریق بیت‌المقدس به مهمانی فرشتگان آسمانی دعوت شدند

تزف الشهيد المجاهد المقاومة الإسلامية شهداء علی طریق القدس

۶۲ شهید مقاومت اسلامی که از طریق بیت‌المقدس به مهمانی فرشتگان آسمانی دعوت شدند

وَ يَسْتَبْشِرُون‌َ بِالَّذِين‌َ لَم‌ْ يَلْحَقُوا… شهداء سلحشور حزب‌الله لبنان با خوشبختی به مهمانی فرشتگان آسمانی رسیدند و با خوشحالی بخاطر «مجاهدان شهيد آينده‏» كه هنوز به آن‌ها ملحق نشده‏‌اند، منتظر وصال رفقای خویش در جایگاه الهی می‌مانند.

تدوین: غلامعلی نسائی

محور مقاومت هوران – تصاویر «۶۲» شصت و دو تن از شهدای مقاومت اسلامی که از طریق بیت‌المقدس به مهمانی فرشتگان آسمانی دعوت شدند تا پروردگارشان را ملاقات کنند و در سدرالمنتهی سکنی گزینند.

مردان سلحشور حزب الله لبنان که در نبرد با سربازان وحشی و اهریمنی رژیم ستمگر و جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی در راه «بیت المقدس» به شهادت رسیدند و با عنایت به آیه ۲۳ «سوره احزاب» رزمندگان شهید مقاومت نیز به عهد و پیمان خود وفادار ماندند و از جان و زندگی خود گذشتند.

پمِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُا تَبْدِيلًا… «در میان حزب الله لبنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او بشهادت رسیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

به ارواح طیبه شهداء |علی طریق القدس| صلوات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید